Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wszelkiego typu wykorzystywanie bez zgody autora zabronione.
Kompozytorzy, wykonawcy i inni potencjalni użytkownicy proszeni są o kontakt mailowy.

środa, 29 stycznia 2020

Ważne spotkanie


Kto by pomyślał
że ja i ty
spotkamy się wreszcie
o dziewiątej trzydzieści rano
w ogóle nie umówieni
z powodu tej głupiej reklamacji
z którą przyjechałem wściekły
bo umowa była inna
i nie mogłem odpuścić
ale odpuściłem
gdy mnie wysłuchałeś
z podziwu godnym zrozumieniem
i użyłeś zestawu słów
zapewne wyuczonych
ale nadzwyczaj skutecznych
które mnie uspokoiły
i kazały pomyśleć:
Nawet jak on kłamie
to lepiej mu uwierzę
Co mi szkodzi
uwierzę mu
dzięki temu będę spał spokojnie
dam się oszukać i nareszcie zasnę
I rzeczywiście
od tej pory
choćbym był nie wiem jak zdenerwowany
myślę o tobie
zasypiam
i nic mi się nie śni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz