Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i wszelkiego typu wykorzystywanie bez zgody autora zabronione.
Kompozytorzy, wykonawcy i inni potencjalni użytkownicy proszeni są o kontakt mailowy.

poniedziałek, 17 lutego 2020

Gdybyś chciała objąć

Gdybyś chciała objąć cały świat
musiałabyś zdrowo się namachać
a i tak nie wiadomo, co by z tego wyszło
Masz duży zasięg ramion
długie nogi
i wysokie obcasy
Ale tatuaże na łydkach zdradzają krótkowzroczność
a ruchy w tańcu wybacz
to zwykłe przestępstwo
Może gdybym był młodszy
nalałbym ci wódki
i wcale nie udawał, że mi się podobasz
Ale teraz mam inną perspektywę
wieczność mami mnie wizją smuklejszych aniołów
dlatego żadnego łączenia sił nie będzie
Nie będzie też kolejnej wspólnej klęski
skoro pisany mi sukces
nie z tej ziemi
Jak chcesz, to zdobywaj cały świat na własność
mnie wystarczy cztery na cztery
do jazdy w trudnym terenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz